Creatie de logo
servicii

Un logo e un element grafic folosit pentru identificarea unei firme, a unui produs, a unui eveniment etc.

Ce este logo-ul?

Dintre toate părțile vizuale care compun identitatea mărcii tale, logo-ul tău este cel mai puternic punct de recunoaștere. Nu trebuie să spună lumii tot ce faci, este un identificator. O tinta rosie nu dezvăluie toate hainele, articolele de uz casnic și alimentele pe care le puteți cumpăra de la Target, cum nici imaginea unui măr mușcat nu exprima in mod direct comercializarea electronicelor de consum, software de calculator și a serviciilor online. 

Un logo funcționează ca un declanșator mental rapid pentru tot ceea ce ați învățat despre o companie de-a lungul timpului, iar daca nu stii nimic despre aceasta, ai putea totuși să faci niște presupuneri despre stilul și personalitatea companiei uitându-te la logo.

Logo design?

De ce atât de mulți oameni indică logo-ul / sigla când sunt rugați să definească un brand?

Cum spuneam, se datorează faptului că logo-ul este prima reprezentare vizuală a unui brand, iar asta il face să fie ușor de amintit de către creierul nostru. Stocăm sigla în mintea noastră ca o comandă rapidă pentru a ne aminti experiențele pe care le-am avut cu acel brand. Prin urmare, misiunea logo-ului este de a facilita recunoașterea și rechemarea.

Atunci când strategii profesioniști de brand construiesc mărci, 90% din brand este construit înainte de a ajunge la identitatea vizuală. Asta înseamnă că Logo-ul reprezintă doar aproximativ 10% din brand.

Deci, dacă construiești un brand și începi cu logo-ul, vinzi bilete frumoase la un spectacol care nu există. Când publicul apare și vede că nu există niciun spectacol, ei vor pleca rapid simțindu-se dezamăgiți. Acesta este motivul pentru care atât de multe companii care ignoră strategia eșuează.

Ce poți face? Construiește spectacolul mai întâi, în jurul publicul dvs. și apoi împărțiți biletele.

Mult mai mulți vor rămâne în jur dacă există un spectacol de experimentat.

CERE OFERTA DE PRET
Ai un proiect care crezi că mi se potrivește? 

Conținutul nu poate fi copiat.