Hygienium, cel mai cunoscut brand românesc din zona produselor dezinfectante și a celor dedicate igienei, a devenit numărul 1 în România pe categoria dezinfectanților de mâini, o nouă confirmare a calității produselor dezvoltate de Grande Gloria Production. Brandul românesc Hygienium își exportă produsele în peste 25 de țări din Europa și Asia, printre care Germania, Franța, China, Polonia, Cehia, Belgia, Olanda, Italia și Marea Britanie.
Cu Grande Gloria Production am inceput colaborarea in 2011, ca full time Art Director in departamentul de Design. In prezent, job-ul meu implica creatia de design si de identitate vizuala pentru noi produse ale companiei. Mai jos puteti regasi o parte din produsele pentru care am creat grafica de ambalaje.
Grande Gloria Production
2002-2021
Identitate Vizuala, Design de Ambalaje, Mock-ups, Roll-ups




Colaborarea cu Sorina a fost ca o frântură minunata dintr-un vals, a curs totul lin, firesc și relaxant, reușind aproape instantaneu să pătrundă în creierul nostru și să vadă exact ceea ce ne dorim să realizeze pentru brandul nostru. Suntem foarte mulțumiți de profesionalismul ei și de atenția cu care a tratat fiecare detaliu, o ținem aproape pentru viitor și o recomandăm cu căldură!

Sorina nu este doar un designer de brand incredibil, ci este un partener excelent. Am lucrat cu zeci de designeri profesioniști în ultimii 5 ani, dar creativitatea, calitatea, viteza, etica muncii și capacitatea Sorinei de a transforma gândurile în realitate sunt de top.

O colaboratoare extraordinară! Seriozitate și promptitudine împletite perfect cu dinamism, creativitate și entuziasm, de 10 ani, colaborarea cu Sorina a fost întotdeauna o rețetă de succes. Cu siguranță vom continua să dezvoltăm și să realizăm multe alte proiecte împreună.

Imaginea noilor game de produse Lotus Cosmetics reflectă viziunea și creativitatea Sorinei. Succesul lor se datorează și designului ei fin și original. M-am simțit întotdeauna fericită că fiecare detaliu stabilit în discuțiile noastre a fost transpus în design și că a conceput un plan și o abordare strategică pentru fiecare produs nou lansat.